… järjestettiin eilisaamuna ulkona sadesäästä huolimatta.






Valokuvablogi lapsiperheen elämästä ja ehkä vähän muustakin
… järjestettiin eilisaamuna ulkona sadesäästä huolimatta.





Nyt olen jo tottunut, että monessa paikassa virvotaan palmusunnuntaina eikä lankalauantaina kuten Etelä-Pohjanmaalla. Lapsille virpomispäivä on yksi vuoden kohokohdista. Oli siis aivan selvää, että he olivat eilen liikenteessä.



Ja olihan viime kerrasta jo kolme vuotta.


Pääsiäispyhien päätteeksi teimme perheen kesken pikkuruisen retken. Esikoinen on juuri oppinut ajamaan ilman apupyöriä. Hänen toiveestaan retkikohde valittiin sopivan pyörämatkan päästä. Suuntasimmekin termospulloinemme ja eväsleipinemme kivenheiton päässä sijaitsevaan Marjaniemeen. Meri oli yhä jäässä, mutta muuten tuntui aivan keväältä.